مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 06:152021-08-26سياسي

عبادت بدون تفکر عبادت نیست


کارشناس مذهبی حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: بر اساس روایتی از امام علی(ع) عبادتی که در آن تفکر نباشد اصلا عبادت نیست و تلاوتی که در آن تدبر نباشد هیچ نفعی در آن نیست؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد چهارشنبه شب در محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت که با حضور محدود زائران و رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) در مورد جایگاه صلوات اظهار کرد: تمام موجودات عالم به تبعیت از خدا و ملائکه بر کسی که بر محمد و آل محمد(ص) صلوات بفرسد درود می فرستند.

وی با تاکید بر اینکه مرگ به معنای فنا و نابودی نیست، عنوان کرد: هیچ موجودی معدوم نمی شود، بدن به خاک می رود و خاک می شود اما در حقیقت نقل و انتقال انجام می شود و نابود نمی شود.

سخنران حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) از مرگ به عنوان یک امر موجود و حقیقت خارجی نام برد و ادامه داد: به اذن خداوند متعال، جسم انسان می میرد و زنده می شود و ما در فرصت زندگی خود قرار است به روش های مختلف آزمایش شویم.

وی با بیان اینکه ملاک زیادی عمل نیست بلکه احسن بودن عمل و کیفیت آن مهم است، گفت: بر اساس روایتی از امام علی(ع) عبادتی که در آن تفکر نباشد اصلا عبادت نیست تلاوتی که در آن تدبر نباشد هیچ نفعی در آن نیست؛ دو رکعت نماز با توجه از هزاران نمازی که هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبادت بدون تفکر عبادت نیست

عبادت بدون تفکر عبادت نیست