مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 05:302021-08-26سياسي

کارکنان دولت در صورت عدم تزریق واکسن از خدمات مرخصی بهره مند نمی شوند


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی از اعلام آمادگی دستگاه قضا برای کمک به دولت مردان جدید خبر داد و گفت: کارکنان دولت در همه دستگاه ها و ادارات موظف هستند واکسن دریافت کنند، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس کل دادگستری خراسان جنوبی از اعلام آمادگی دستگاه قضا برای کمک به دولت مردان جدید خبر داد و گفت: کارکنان دولت در همه دستگاه ها و ادارات موظف هستند واکسن دریافت کنند، اما اگر به هردلیلی این واکسن را دریافت نکنند و به کرونا مبتلا شوند از خدمات مرخصی استعلاجی بی بهره خواهند ماند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، روز گذشته 3 شهریور در شورای قضایی استان با اشاره به واکسیناسیون کارمندان دولت که مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کروناست، گفت: لازم است واکسیناسیون انجام شود و هیچ فردی آن را به تعویق نیندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی به تغییر و تحول قوه قضاییه و مستقر شدن کابینه جدید دولت اشاره کرد و افزود: دولت جدید آماده است تا برای کمک به مردم تمام توان خود را بکار گیرد که در این راستا دولت مردانی که در استان مستقر خواهند شد در بحث اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سایر می توانند بر کمک های مجموعه قضایی استان حساب کنند.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی به تحقق شعار سال نیز اشاره کرد و گفت: در حمایت از تولید سال گذشته دستگاه قضا ورود جدی داشته است و امسال هم بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان دولت در صورت عدم تزریق واکسن از خدمات مرخصی بهره مند نمی شوند

کارکنان دولت در صورت عدم تزریق واکسن از خدمات مرخصی بهره مند نمی شوند