مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 04:152021-08-26ورزشي

برگزاری مدیریت فروش محصول از سوی مرکز نوآوری جهاددانشگاهی سمنان


رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از برگزاری دو رویداد آموزشی جدید با هدف شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه به همت مرکز نوآوری جهاددانشگاهی سمنان خبر داد.

- برگزاری "مدیریت فروش محصول" از سوی مرکز نوآوری جهاددانشگاهی سمنان ایسنا/سمنان رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از برگزاری دو رویداد آموزشی جدید با هدف شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه به همت مرکز نوآوری جهاددانشگاهی سمنان خبر داد.

علی منصفی راد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مجموعه کارگاه ها و رویدادهای کارآفرینی شامل صندلی تجربه، رویداد دیدار، کارگاه آموزشی و.

در راستای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه، ویژه جوانان و علاقه مندان به کارآفرینی و به همت مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان و همکاری معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار می شود.

وی افزود: در همین راستا در روز گذشته رویداد آموزشی دیدار با بازدید علاقه مندان از مرکز رشد دکتر حسابی وابسته به پارک علم و فناوری استان سمنان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در رویداد دیگر آموزشی که امروز پنجشنبه و با حضور دکتر حبیب الله دانایی، دکتری تخصصی بازاریابی، مدرس دانشگاه، کارآفرین و مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مدیریت فروش محصول از سوی مرکز نوآوری جهاددانشگاهی سمنان

برگزاری مدیریت فروش محصول از سوی مرکز نوآوری جهاددانشگاهی سمنان