مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 02:552021-08-25اقتصادي

روزهای ترش و شیرین/ اراده ای که بانوی نورآبادی را نان آور خانه کرد


بانویی که با علاقه و پشتکار به دنبال کسب روزی حلال از همه چیزش گذشت و علاقه اش شروعی برای ترشی انداختن و درست کردن محصولات خانگی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی، راضیه زارعی بانویی 37 ساله از لر تباران دیار آبلیمو و آبغوره دست گیر، انواع سس و چاشنی های خانگی،لبنیات، لواشک و ترشک و علاوه بر اینها محصولات سنتی و مخصوص ممسنی مثل نون شیرین، نون تیری، خرما کنجدی، میده و.

را هم درست می کنند.

زارعی بانویی خوش رو است و ویژگی های کار آفرین موفق را چنین بیان می کند: من معتقدم کسی که می خواهد در این زمینه موفق باشد باید علاقه، پشتکار و اعتماد به نفس داشته باشد؛ اما به دور از اینها برای من و همکارانم سلامت مشتری، احترام و رضایتمندی شان مهم است و همیشه در تمام محصولات ما موازین بهداشتی رعایت می شود.

وی در خصوص نحوه فروش محصولاتشان اظهار داشت: از وقتی را روشن کرده از مسوولین شهرستان گلایه کرد و گفت: تا به حال از هیچ مسوول یا سازمانی بجز بسیج سازندگی سپاه ممسنی کمکی دریافت نکرده ام و حتی به دلایل مشکلات مالی توان دریافت کد بهداشتی و مدرک این حرفه ترش و شیرین را ندارم که اگر مسوولین حمایت کنند می توانم کارهای بیشتری در فضای خاصی و با تعداد نیروی بیشتر انجام بدهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای ترش و شیرین/ اراده ای که بانوی نورآبادی را نان آور خانه کرد

روزهای ترش و شیرین/ اراده ای که بانوی نورآبادی را نان آور خانه کرد