مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 22:052021-08-25بين الملل

پاسخ رییس جمهور آمریکا به نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران


یک مقام آمریکایی اعلام کرده که رییس جمهور این کشور در نظر دارد تا در جریان دیدار با نخست وزیر تل آویو اعلام کند که هنوز به در پیش گرفتن دیپلماسی با ایران پای بند است.

- به نقل از رویترز، یک مقام آمریکایی که نامش فاش نشده همزمان با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن اعلام کرده که رییس جمهور آمریکا در نظر دارد تا در جریان دیدار با نخست وزیر تل آویو اعلام کند که هنوز به در پیش گرفتن دیپلماسی با ایران پای بند است.

در این گزارش، مقام آمریکایی اعلام کرده که بایدن با بنت درباره نگرانی های مرتبط با عدم کنترل فعالیت هسته ای ایران پس از خروج ترامپ از توافق هسته ای، صحبت می کند و بایدن به بنت خواهد گفت که آمریکا نیز نگرانی های اسراییل درخصوص تسریع برنامه هسته ای ایران را دارد، ولی در حال حاضر به دیپلماسی با تهران متعهد است.

این مقام آمریکایی همچنین به خبرنگاران گفته است که از وقتی دولت قبلی آمریکا از توافق هسته ای ایران خارج شد، برنامه هسته ای تهران به طور چشمگیری از کنترل خارج شده و در حال سرعت در هر هفته است.

مقام ناشناس آمریکایی همچنین افزود: ایران اکنون دارای سانتریفیوژها و ذخایر اورانیوم و فناوری پیشرفته تری است، به طوری که زمان گریز هسته ای در حال حاضر به چند ماه کاهش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ رییس جمهور آمریکا به نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران

پاسخ رییس جمهور آمریکا به نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران