مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 19:352021-08-25اجتماعي

آماده سازی پارک ترافیک در بوستان جوان


مدیر منطقه دو شهرداری قم از اتمام عملیات روکش آسفالت پارک ترافیک واقع در بوستان جوان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رضا رحیمی گفت: پارک آموزشی ترافیک این منطقه در بوستان جوان و در زمینی به مساحت 13 هزار مترمربع و با هزینه بالغ بر 21 میلیارد ریال در حال احداث بوده که با اتمام عملیات روکش آسفالت و به نصب چراغ های راهنمایی و تجهیزات موردنیاز تا اواخر سال جاری شاهد بهره برداری کامل از این مجموعه خواهیم بود.

مدیر منطقه دو شهرداری قم افزود: خیابان و چهارراه، میدان، خط کشی ها و علائم ترافیکی، پل عابر پیاده، مسیر حرکت ماشین برقی کودکان و… ازجمله امکانات مختلفی است که در طراحی پارک آموزش ترافیک در نظر گرفته شده و تمام فضای این مجموعه و چیدمان آن به آموزش فرهنگ ترافیکی و راهنمایی و رانندگی مربوط می شود.

وی طراحی این پارک را مرتبط با آموزش و فرهنگ ترافیکی دانست و ادامه داد: کودکان در این پارک می آموزند که هنگام عبور از خیابان ها از پل عابر پیاده یا از محل خط کشی عابر پیاده استفاده کنند و اهمیت چراغ راهنمایی را درک می کنند.

رحیمی پارک آموزش ترافیک منطقه 2 را دارای تمام المان های ترافیکی در ابعاد کوچک برای آموزش فرهنگ ترافیک و قوانین عبور و مرور برای کودکان اعلام کرد و گفت: در این پارک میدان، چهارراه، پل عابر پیاده، مسیر ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی پارک ترافیک در بوستان جوان

آماده سازی پارک ترافیک در بوستان جوان