مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 14:252021-08-25اقتصادي

عرضه یک میلیون و 300 هزار تن سیمان در بورس کالا


با اعلام آمادگی و درخواست عرضه بسیاری از شرکت های سیمانی، بالغ بر یک میلیون و 300 هزار تن سیمان برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در بورس کالا عرضه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از کالاخبر؛ اطلاعیه عرضه های سیمان در بورس کالای ایران برای هفته آینده تا لحظه تنظیم شده که بیانگر قطعی شدن عرضه بالغ بر یک میلیون و 100 هزار تن است که براساس ادامه سفارش عرضه ها از سوی شرکت های سیمانی، این حجم رو به افزایش بوده و از یک میلیون و 300 هزار تن فراتر خواهد رفت.

  براین اساس شرکت های سیمانی بین المللی ساروج بوشهر، اردستان، ارومیه، استهبان، آبیک، آذر آبادگان خوی، بجنورد، توسعه ماهان کرمان، تهران، خاش، خزر، خوزستان، داراب، دشتستان، دورود، زابل، زاوه تربت، زنجان، ساوه، سپاهان و سپهر قیر و کارزین برای عرضه اعلام آمادگی کرده اند.

علاوه بر این شرکت های سیمان شاهرود، شرق، صوفیان، عمران انارک، غرب، فارس، فارس نو، فراز فیروزکوه، قائن، سیمان کاوان بوکان، کردستان، کرمان، کویر کاشان، ممتازان کرمان، منددشتی، هرمزگان، صنایع سیمان سامان غرب، صنایع سیمان نهاوند و مجتمع سیمان غرب آسیا نیز برای عرضه روز شنبه حضور خواهند داشت که به شرکت های مذکور افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه یک میلیون و 300 هزار تن سیمان در بورس کالا

عرضه یک میلیون و 300 هزار تن سیمان در بورس کالا