مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 14:102021-08-25سياسي

ادعای نماینده محلات در مورد ترک فعل دولت دوازدهم در خرید واکسن کرونا


نماینده مردم محلات در مجلس با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون بهداشت مجلس با بیان این ادعا که دولت دوازدهم در زمان خرید واکسن مرتکب ترک فعل شده است از رییس مجلس خواست تا به کمیسیون اصل 90 دستور دهد تا ماجرای را پیگیری کنند.

- نماینده مردم محلات در مجلس با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون بهداشت مجلس با بیان این ادعا که دولت دوازدهم در زمان خرید واکسن مرتکب ترک فعل شده است از رییس مجلس خواست تا به کمیسیون اصل 90 دستور دهد تا ماجرای را پیگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه ای با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که توسط سخنگوی کمیسیون بهداشت قرائت شد، گفت: طبق این گزارش، 177 میلیون دلار در یک جا و یک میلیارد دلار در جایی دیگر برای خرید واکسن اختصاص پیدا کرده است.

چرا دولت گذشته به موقع به مردم اطلاع رسانی نکرد؟ وجه به موقع تأمین شده است.

اذن مقام معظم رهبری نیز در جریان بوده است.

سوال اینجاست چه کسی در این زمینه کوتاهی کرده است؟ آیا ترک فعل صورت گرفته است؟ آیا خرید به موقع انجام شده است؟ نماینده مردم محلات در مجلس یازدهم گفت: گونه است که گاهی به عنوان مطالبه گر به میدان آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای نماینده محلات در مورد ترک فعل دولت دوازدهم در خرید واکسن کرونا

ادعای نماینده محلات در مورد ترک فعل دولت دوازدهم در خرید واکسن کرونا