مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 12:552021-08-25سياسي

رییس سازمان زندان ها: نظارت و برخورد با تخلفات 30 درصد رشد داشته است


روند نظارتی در سازمان زندان ها در طول 2 سال گذشته رشد صعودی و کیفی قابل توجهی داشته و برخورد با تخلفات درون این سازمان در سال 99، - رییس سازمان زندان ها گفت: روند نظارتی در سازمان زندان ها در طول 2 سال گذشته رشد صعودی و کیفی قابل توجهی داشته و برخورد با تخلفات درون این سازمان در سال 99، 30 درصد بیشتر از سال 98 بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، محمد مهدی حاج محمدی ضمن تاکید بر اینکه نظارت بر عملکرد کارکنان و مدیران سازمان زندان ها به دلیل حساسیت های موجود همواره انجام می شود، گفت: کیفیت و کمیت سیستم نظارتی در دوره تحول قوه قضاییه روند رو به رشدی داشته است.

رییس سازمان زندان ها تصریح کرد: بر اساس بررسی های دقیق انجام شده برخورد با تخلفات در سازمان زندان ها در سال 99 و همزمان با تقویت رویکردهای تحولی در قوه قضاییه به نسبت سال 98، 30 درصد رشد داشته است.

وی اظهار داشت: نظارت و برخورد با تخلفات شدید منجر به خاتمه خدمت پرسنل خاطی سازمان زندانها، رشد 30 درصدی داشته است.

حاج محمدی در پایان ضمن ارج نهادن به تلاش های پرسنل خدوم، متعهد و گمنام سازمان زندانها ، گفت: نسبت به تخلفات پرسنل، برخورد سختگیرانه صورت گرفته است و نظارت ها در سازمان زندان ها مداوم و همیشگی است و هیچ ارتباطی با رسانه ای شدن یا نشدن یک تخلف ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان زندان ها: نظارت و برخورد با تخلفات 30 درصد رشد داشته است

رییس سازمان زندان ها: نظارت و برخورد با تخلفات 30 درصد رشد داشته است