مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 11:402021-08-25اقتصادي

در آخرین روز بازار بورس چه گذشت؟/ نظر یک کارشناس درباره روند رشد شاخص در هفته آینده


شاخص کل بورس در سوم شهریورماه با رشد 6 هزار و 672 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 550 هزار و 120 واحدی به کار خود پایان داد.

- سنگین ترین صنوف خرید و فروش در پایان معاملات بیشترین تقاضا در بازار امروز بورس اوراق بهادار تهران برای نمادهای کنور ، کرازی ، پارند ، کاما ، کمند ، ستران و دلر و بیشترین عرضه برای نمادهای کمند ، ددامح ، یاقوت ، ثاباد ، وسخراج ، کارین و کارین رقم خورد.

همچنین نمادهای مادیرا ، مدیریت ، فرابورس ، اراد 50 ، اعتماد ، وهامون و سپیدما با بیشترین تقاضا و نمادهای ثالوند ، کمرجان ، اوصتا ، اشاد 9 ، اراد 42 ، اراد 42 ، اراد 37 ، با بیشترین عرضه در بازار فرابورس ایران روبه رو بودند.

سیگنال های مهم کدال سوم شهریورماه مجوز افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری افتخار سهام با نماد وفتخار به مبلغ 580 میلیارد ریال صادر شده است.

همچنین شرکت پالایش نفت بندرعباس با نماد شبندر قصد دارد سرمایه خود را 368 درصد افزایش بدهد.

پیش بینی وضعیت بازار بورس در هفته دوم شهریور ایمان رییسی کارشناس بازار سرمایه درباره آنچه که امروز سوم شهریورماه در روز پایانی فعالیت بازار در هفته جاری گذشت، بیان کرد: واقعیت این است که کسانی که در بازار هستند، تصور می کنند از بازار زرنگ تر هستند، می توانند در مقاومت بفروشند و پایین تر بخرند اما ورود نقدینگی به بازار و خروج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آخرین روز بازار بورس چه گذشت؟/ نظر یک کارشناس درباره روند رشد شاخص در هفته آینده

در آخرین روز بازار بورس چه گذشت؟/ نظر یک کارشناس درباره روند رشد شاخص در هفته آینده