مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 10:552021-08-25پزشكي

آمار مرگ ومیر کرونا هفت برابر آمار رسمی است!


این آماری که ارائه می شود آمار رسمی است، اما با برآورد هایی که وجود دارد، طبق آنچه خود دکتر حریرچی گفته است آمار فوت را باید دو و نیم تا سه برابر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روزنامه جوان، نزدیک به سپاه پاسداران به نقل یک متخصص اپیدمولوژی گزارش داده آمار جان باختگان کرونا در ایران هفت برابر آمار رسمی صد هزار نفری اعلام شده ، یعنی حدود 700 هزار نفر است.

این روزنامه از قول کوروش هلاکویی نایینی، استاد اپیدمیولوژی دانشگاه تهران، نوشت: طبق آنچه ایرج حریرچی، [معاون کل وزارت بهداشت]گفته آمار فوتی ها را باید دو و نیم تا سه برابر کرد، اما من می گویم شما می توانید آمار فوتی ها را تا هفت برابر کنید.

در شهریور ماه سال گذشته ما برآورد 350 هزار مرگ را داشتیم.

این استاد دانشگاه متذکر شده: در وزارت بهداشت داده ها را به گونه ای مهندسی می کنند که اگر شما از من سندی بخواهید سندی ندارم چراکه به داده ها دسترسی ندارم و داده ها در اختیار نیست.

روزنامه جوان همچنین یادآوری کرده فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران، زالی، نیز گفته بود: ما به سازمان جهانی بهداشت آمار دروغ داده ایم.

کوروش هلاکویی نایینی نسبت به بروز موج ششم کرونا با شدت و مرگ های افزون تر هشدار داده: اگر مداخلات لازم را انجام ندهیم، پیک بعدی قوی تر از این اتفاق خواهد افتاد و مرگ های بیشتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مرگ ومیر کرونا هفت برابر آمار رسمی است!

آمار مرگ ومیر کرونا هفت برابر آمار رسمی است!