مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 10:502021-08-25فرهنگي

برنامه نمایش «زالاوا» در جشنواره ونیز


«زالاوا» ساخته ارسلان امیری ، یکی از 9 فیلم بخش هفته منتقدان هفتاد و هشتمین جشنواره فیلم ونیز است که روز 9 سپتامبر (18 شهریور) به روی پرده می رود.

- زالاوا ساخته ارسلان امیری ، یکی از 9 فیلم بخش هفته منتقدان هفتاد و هشتمین جشنواره فیلم ونیز است که روز 9 سپتامبر (18 شهریور) به روی پرده می رود.

فیلم زالاوا نماینده سینمای ایران در بخش مستقل هفته منتقدان ونیز، در دو نوبت در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم زالاوا ساخته ارسلان امیری ، یکی از 9 فیلم بخش هفته منتقدان هفتاد و هشتمین جشنواره فیلم ونیز است که روز 9 سپتامبر (18 شهریور)در سانس 19:15 و 19:30 در دوسالن Astra 1 و Astra 2 جشنواره به روی پرده می رود.

شهرام مکری سینماگر ایرانی در کنار یاسمیلا ژبانیچ کارگردان فیلم کجا می روی، آیدا؟ به عنوان رییس هیات داوران، نادیا ترانووا رمان نویس ایتالیایی و جاش سیگل مدیر دپارتمان فیلم موزه هنرهای معاصر نیویورک، داوران بخش هفته مستقل هفته منتقدان ونیز هستند.

فیلم های بخش هفته منتقدان در کنار سایر آثار جشنواره ونیز برای کسب جایزه شیر آینده ویژه بهترین فیلم اول به ارزش 100 هزار دلار نیز رقابت خواهند کرد.

زالاوا به تهیه کنندگی روح الله برادری و سمیرا برادری و نویسندگی ارسلان امیری، آیدا پناهنده و تهمینه بهرام ، نخستین فیلم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه نمایش «زالاوا» در جشنواره ونیز

برنامه نمایش «زالاوا» در جشنواره ونیز