مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 09:262021-08-25اقتصادي

ثبت نام 226 کارآفرین و تعاونی لرستان در جشنواره های وزارت کار


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: صاحبان 80 تعاونی و 146 کارآفرین این استان برای حضور در جشنواره های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نام نویسی کردند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: صاحبان 80 تعاونی و 146 کارآفرین این استان برای حضور در جشنواره های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نام نویسی کردند.

علی آشتاب در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته دولت و هفته تعاون که امروز سوم شهریورماه صورت گرفت، اظهار کرد: مهلت ثبت نام در شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر لرستان با نام نویسی 80 تعاونی به پایان رسید و شهریورماه امسال همزمان با هفته تعاون از سه تعاونی برتر و سه واحد شایسته تقدیر، تجلیل می شود.

وی تصریح کرد: ثبت و بهنگام سازی اطلاعات اعضا و شاغلین در تعاونی، صورت های مالی و گزارش های حسابرسی از سال 96 تا 99 و به روزآوری اطلاعات اعضای هیات مدیره و بازرسین تعاونی در این جشنواره از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: تجلیل و تقدیر از تعاونگران برتر استان پس از طی مراحل بررسی های تخصصی در استان انجام می شود و در مرحله بعدی، تعاونی های استان برای حضور در جمع برترین های کشور معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 226 کارآفرین و تعاونی لرستان در جشنواره های وزارت کار

ثبت نام 226 کارآفرین و تعاونی لرستان در جشنواره های وزارت کار