مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 07:102021-08-25اقتصادي

شهرک صنعتی خرم دره آماده استقبال از سرمایه گذاران


با مهیا شدن زیرساخت های لازم، شهرک صنعتی خرم دره آماده استقبال از سرمایه گذاران است.

- ایسنا/زنجان فرماندار خرم دره گفت: با مهیا شدن زیرساخت های لازم، شهرک صنعتی خرم دره آماده استقبال از سرمایه گذاران است.

حجت محمدی صبح امروز (سوم شهریورماه) در حاشیه بهره برداری از پروژه های هفته دولت در خرم دره با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید، اظهار کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و در توفیق دولت ها بکوشیم، زیرا توفیق دولت ها توفیق مردم نیز محسوب می شود، زیرا نتیجه آن در زندگی مردم مشاهده خواهد شد.

وی با بیان اینکه کشور ما در شرایط خاص و جنگ تمام عیار اقتصادی به سر می برد، تصریح کرد: ابرقدرت های جهان برای از پا در آوردن کشورمان از هیچ تحریمی فروگذار نکرده و حتی دارو را نیز از کشورمان دریغ می کنند اما علی رغم همه این مشکلات و کمبود بودجه از هیچ تلاشی برای حل مشکلات مردم دریغ نشده است.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه امسال شاهد تنش های آبی در برخی از روستاهای استان بودیم، به طوری که به بیش از 500 روستا آب رسانی سیار انجام می شود، ادامه داد: خوشبختانه امسال در روستاهای خرم دره شاهد تنش آبی نبودیم و برای آبادانی و توسعه بیشتر روستاها، لکه گیری آسفالت راه های این مناطق نیز در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی خرم دره آماده استقبال از سرمایه گذاران

شهرک صنعتی خرم دره آماده استقبال از سرمایه گذاران