مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 06:252021-08-25اقتصادي

پروژه های عمرانی و توسعه ای کشور را می توان با سهامداری مردم اجرا کرد


شرکت سهام عام پروژه یک نوع سهام است که هم امکان تأمین مالی پروژه های عمرانی و توسعه ای در بازار بورس را دارد و هم می تواند امکان درآمدزایی برای مردم را از طریق سرمایه گذاری و سهامداری را فراهم سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، یکی از مهم ترین روش ها برای جلب سرمایه گذاری مردم ایجاد شرکت های سهامی عام پروژه محور است که امری رایج در بسیاری از کشورهای پیشرفته به شمار می رود.

ایجاد شرکت های سرمایه گذاری پروژه محور می تواند یک بستر مناسب برای سرمایه گذاری خرد و کلان مردمی باشد و به هدایت نقدینگی در مسیر تولید و توسعه روزافزون زیربناهای اقتصادی کمک کند.

ضمن اینکه مردم نیز می توانند بستری امن برای سرمایه گذاری خود داشته باشند که سودآوری مطلوب و حفظ ارزش سرمایه آنها را به دنبال داشته باشد.

برای اطلاع از شرایط تأسیس، مزیت های اقتصادی و همچنین نحوه پذیرش شرکت های سهامی عام پروژه محور در سازمان بورس با میثم بیات تحلیلگر ارشد بازارهای مالی گفتگو کردیم.

بیات درباره تفاوت شرکت های سهامی عام پروژه محور با سایر شرکت ها از نظر نحوه پذیرش در بورس گفت: سایر شرکت ها برای پذیرش در بورس باید صورت مالی حسابرسی شده ارائه دهند اما شرکت های سهامی عام پروژه محور که تازه تأسیس شده اند، چنانچه پیشرفت پنجاه درصدی داشته باشند و حداقل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی و توسعه ای کشور را می توان با سهامداری مردم اجرا کرد

پروژه های عمرانی و توسعه ای کشور را می توان با سهامداری مردم اجرا کرد