مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 03:102021-08-24فرهنگي

یک هدیه موسیقایی برای حسین علیزاده/ راه تجربه های نو باز است


«جویبار نور» عنوان یکی از تازه ترین قطعات منتشر شده در فرآیند پخش محصولات موسیقایی است که تولیدکنندگانش آن را هدیه ای به حسین علیزاده آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی توصیف کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قطعه جویبار نور عنوان یکی از تازه ترین تک آهنگ های منتشر شده در بازار موسیقی با همراهی ارکستر مجلسی آرته است که بر اساس دونوازی تار و ارکستر زهی بر اساس قطعه رقص سماع با بازآفرینی مهدی شیروانی و هنرمندان دیگر پیش روی مخاطبان قرار گرفته شد.

مهدی شیروانی سرپرست آنسامبل و تهیه کننده، هومن قنبری و مهدی شیروانی نوازندگان تار، محمدرضا بهرامی، فرناز دارویی، حمیدرضا ساعتچی و فرشاد شیرانی نوازندگان ویولن یک، سامان دلدار، فرشاد شیرانی و اشکان فخاری نوازنده ویولن دو، سهیل بهنام، فرشاد شیرانی و اشکان فخاری نوازندگان ویولا، یاسمن کوزه گر نوازنده ویولنسل، محمد علیزاده نوازنده کنترباس گروه اجرایی و نوازندگان این اثر را تشکیل می دهند.

در توضیحات این قطعه آمده است: جویبار نور بازآفرینی رقص سماع نوشته حسین علیزاده است که در سال 1362 در مجموعه سترگ نی نوا ساخته و اجرا شده است.

اصل اثر را حسین علیزاده برای ارکستر زهی و همراهی ساز نی با فرمی از برگردان های تماتیک در مد نوا ساخته است و دور از ذهن نیست که همین زیرساخت فرم اثر، مفهوم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هدیه موسیقایی برای حسین علیزاده/ راه تجربه های نو باز است

یک هدیه موسیقایی برای حسین علیزاده/ راه تجربه های نو باز است