مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 19:052021-08-24اقتصادي

یک ورودی جدید به شهر زنجان افزوده می شود/ 34 درصد زنجانی ها مستاجر هستند


مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه در شهر زنجان «کوی زنگان» نقطه پایانی شهر است، گفت: یک ورودی جدید به شهر زنجان افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مسعود بیات منش سه شنبه شب در جلسه بررسی پروژه های مسکن اقدام ملی در شرق زنجان با اشاره به اینکه هشت شرکت در پروژه های شرق زنجان فعال است، اظهار کرد: 5 هزار مسکن اقدام ملی در پروژه های مسکن شرق زنجان در دست ساخت است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه فصلنامه بناراه به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود،گفت: تلاش ما پیشبرد طرح براساس زمان بندی پیش بینی شده و اطلاع رسانی به مردم براساس پیشرفت کار است.

وی با اشاره به اینکه براساس آمار 98 درصد خانواده های زنجانی دارای مسکن هستند، عنوان کرد: این در حالی است که براساس اطلاعات 34درصد زنجانی ها مستاجر هستند، که تعریف این تناقض آماری این است که آمار قابل توجهی از شهروندان چند تا چندین واحد مسکونی دارند.

بیات منش با بیان اینکه تولید مسکن نیاز به عزم ملی دارد، عنوان کرد: برای ساختن مسکن باید همه ورود کنند تا بتوان مسکن با کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار داد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه تمام بار کاری پروژه اقدام ملی بر دوش وزارت راه افتاد، گفت: خوشبختانه زیرسازی و اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ورودی جدید به شهر زنجان افزوده می شود/ 34 درصد زنجانی ها مستاجر هستند

یک ورودی جدید به شهر زنجان افزوده می شود/ 34 درصد زنجانی ها مستاجر هستند