مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 18:152021-08-24اقتصادي

خبری مهم برای سهامداران بورس


معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس تصمیمی که برای تقسیم سود سهام شستا در مجمع گرفته خواهد شد سود همه سهامداران به ویژه سهامداران خرد، - بورس تابناک ، حجت الله میرزایی توضیح داد: بازنشستگان از تاب آوری و آستانه تحمل پایینی برخوردارند و در مقابل نوسانات اقتصادی آسیب پذیرند و امروز پرداخت به موقع و بی کم و کاست حقوق و مستمری آنان اولویتی جدی و غیرقابل اغماض است.

وی افزود: با همه محدودیت هایی که سازمان تامین اجتماعی در شرایط کاهش درآمد ناشی از کرونا با آن روبرو بوده ، تا کنون حقوق بازنشستگان را به موقع و بر اساس جدول زمان بندی پرداخت کرده است.

میرزایی با بیان اینکه شستا، بخش مهمی از ذخایر مالی بازنشستگان و سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی است افزود: این سازمان حدود 5درصد از منابع مالی خود را از محل سود حاصل از شستا تامین می کند، اگر چه این رقم در بودجه 270 هزار میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی رقم بالایی نیست اما در جلوگیری از تاخیر و یا نوسان، بسیار تعیین کننده است.

معاون امور اقتصادی ادامه داد: بر اساس توافق مکتوبی که سازمان تامین اجتماعی با مدیرعامل سابق و هیات مدیره شستا داشته، مقرر بوده که 14 هزار میلیارد تومان از محل سود سالیانه در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار گیرد و همین طور قرار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری مهم برای سهامداران بورس

خبری مهم برای سهامداران بورس