مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 15:052021-08-24بين الملل

آمریکا و متحدانش باید به دلیل نقض حقوق بشر در افغانستان پاسخگو باشند


نماینده دائم چین در سازمان ملل امروز در نشست شورای حقوق بشر این نهاد در سخنانی تأکید کرد: آمریکا و متحدانش باید به دلیل نقض حقوق بشر در افغانستان پاسخگو باشند.

- به نقل از وبگاه هیل، چن شو نماینده دائم چین در سازمان ملل امروز سه شنبه تصریح کرد که آمریکا و متحدانش باید به دلیل نقض حقوق بشر در افغانستان پاسخگو باشند.

نماینده دائم چین در سازمان ملل در نشست شورای حقوق بشر این نهاد پیرامون افغانستان گفت: ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا و کشورهای دیگر باید در قبال نقض حقوق بشر توسط ارتش های خود در افغانستان در جایگاه پاسخگویی قرار بگیرند و سیر جلسه کنونی باید این موضوع را پوشش دهد.

چن شو در این باره افزود: ایالات متحده و سایر کشورها تحت پرچم دموکراسی و حقوق بشر مداخلات نظامی را در سایر کشورهای مستقل انجام داده و مدل خود را بر کشورهایی با تاریخ و فرهنگ بسیار متفاوت تحمیل می کنند.

از سوی دیگر، وانگ ون بین سخنگوی وزارت خارجه چین هم امروز اعلام کرد: جامعه بین المللی باید تلاش کند تا وضعیت افغانستان را به جهت مثبتی هدایت کند.

آمریکا و انگلیس به جای بررسی تحریم طالبان، باید به خاطر نقض حقوق بشر که در زمان اشغال افغانستان انجام داده اند، جواب پس دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و متحدانش باید به دلیل نقض حقوق بشر در افغانستان پاسخگو باشند

آمریکا و متحدانش باید به دلیل نقض حقوق بشر در افغانستان پاسخگو باشند