مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 09:052021-08-24اقتصادي

کارشناس بازار سرمایه: احتمال رشد بازار بورس در شهریور به اندازه ماه قبل ضعیف است


شاخص کل بورس در پایان معاملات دوم شهریورماه با رشد 27 هزار و 551 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 543 هزار و 475 واحدی قرار گرفت.

- فملی سنگین ترین صنوف خرید و فروش در پایان معاملات بیشترین تقاضا در بازار امروز بورس اوراق بهادار تهران برای نمادهای کنور ، ستران ، کاما ، پارند ، کمند ، کترام و رانفور و بیشترین عرضه برای نمادهای غدام ، سنیر ، ددامح ، ثاباد ، وسخراج ، کارین و کارین رقم خورد.

همچنین نمادهای مدیریت ، فرابورس ، مادیرا ، اعتماد ، اراد 50 ، وهامون و کرمان با بیشترین تقاضا و نمادهای اراد 87 ، اراد 86 ، ثالوند ، اعتماد ، اوصتا ، اشاد 9 و اراد 49 با بیشترین عرضه در بازار فرابورس ایران روبه رو بودند.

سیگنال های مهم کدال 31 مرداد شرکت تولید محور خودرو با نماد خمحور به مبلغ 5 میلیون و 904 هزار و 678 میلیون ریال درخواست افزایش سرمایه داده است.

پیش بینی وضعیت بازار بورس در هفته آتی روزبه شریعتی کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه بازار سرمایه در حال حاضر با حجم قابل قبولی در معاملات خرد که امروز بیش از 10 هزار میلیارد تومان بود همراه است، اظهار کرد: از 2 هفته پایانی مردادماه تا به امروز حجم معاملات قابل توجهی را داشتیم و همانگونه که می دانیم حجم معاملات در بازار سرمایه، دماسنج بازار است و هرچه قدر این عدد بالاتر باشد، نشان از پویایی بازار و فعال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس بازار سرمایه: احتمال رشد بازار بورس در شهریور به اندازه ماه قبل ضعیف است

کارشناس بازار سرمایه: احتمال رشد بازار بورس در شهریور به اندازه ماه قبل ضعیف است