مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 08:402021-08-24فناوري

کلافگی مردم سیوان از قطعی گاه و بیگاه تلفن همراه + پاسخ مسئولان


مشکلات خطوط مخابراتی در بخش سیوان شهرستان ایلام، مردم منطقه را کلافه کرده است.

- کلافگی مردم سیوان از قطعی گاه و بیگاه تلفن همراه + پاسخ مسئولان ایسنا/ایلام مشکلات خطوط مخابراتی در بخش سیوان شهرستان ایلام، مردم منطقه را کلافه کرده است.

خطوط مخابراتی بخش سیوان متشکل از دهستان های میشخاص و علیشروان این روزها موجب کلافگی شدید مردم این منطقه شده ، به طوری که بعد از دو سه روز پایداری شرایط حتما منتظرند که شاهد چند ساعت یا چند روز قطعی خطوط ارتباطی باشند.

محمد یکی از اهالی منطقه می گوید: در هفته گذشته چند روز متوالی خطوط ثابت، همراه اول و ایرانسل قطع بود و زندگی ما را به طور کامل مختل کرد.

وی گفت: این منطقه یک منطقه گردشگرپذیر است و کشاورزان منطقه هنگام فروش محصولات خود در اکثر ایام مخصوصا روزهای آخر هفته با مشکل مواجه هستند، چون الان دیگر به دلیل شرایط کرونایی پول نقد در دست مردم نیست و همه از کارتخوان استفاده می کنند.

زنی میانسال نیز با انتقاد از این شرایط گفت: دو سه روزگذشته برای انجام کار اداری به دفتر پیشخوان جعفرآباد رفتم اما اینترنت قطع بود و تنها هزینه رفت و آمد و اتلاف وقت نصیب ما شد.

باقر جوانی از روستای میدان نیز گفت:قبلا با قطع شدن برق خطوط ارتباطی قطع می شد اما دو سه روز گذشته با وجود وصل بودن برق این مشکل بوجود آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلافگی مردم سیوان از قطعی گاه و بیگاه تلفن همراه + پاسخ مسئولان

کلافگی مردم سیوان از قطعی گاه و بیگاه تلفن همراه + پاسخ مسئولان