مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 08:152021-08-24اقتصادي

43 طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان افتتاح و کلنگ زنی می شود


سرپرست فرمانداری سمنان بابیان اینکه هفته دولت بهترین زمان برای بیان دستاوردهای انقلاب است، گفت: طی این ایام 43 طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- ، مهدی صمیمیان ظهر سه شنبه در جلسه نشست خبری ویدئو کنفرانس با حضور استاندار سمنان به مناسبت هفته دولت به میزبانی بیمارستان شفا سمنان ضمن بیان اینکه طی هفته دولت سال جاری درمجموع 43 طرح عمرانی و اقتصادی برای شهرستان سمنان افتتاح و کلنگ زنی می شود، ابراز داشت: برای اجرای این طرح ها 175 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی ضمن بیان اینکه طی هفته دولت سال جاری از مجموع این طرح ها 32 پروژه برای افتتاح در نظر گرفته شده است، افزود: برای بهره برداری از این طرح ها 91 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار منظور شده است.

سرپرست فرمانداری سمنان بابیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شش طرح و اعتبار 54 میلیارد تومان بیشترین حجم اعتبارات پروژه ها را دارد، ابراز داشت: طرح های اوقاف و امور خیریه با 14 میلیارد تومان و شرکت توزیع برق با 9.

6 میلیارد تومان در رده های بعدی قرار گرفتند.

صمیمیان بابیان اینکه 11 طرح شهرستان سمنان هم زمان با هفته دولت سال جاری کلنگ زنی می شود، تصریح کرد: اعتبار لازم برای آغاز عملیات اجرایی این طرح ها 84 میلیارد تومان برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان افتتاح و کلنگ زنی می شود

43 طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان افتتاح و کلنگ زنی می شود