مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 07:452021-08-24سياسي

زلفی گل یک شخصیت علمی بین المللی بوده و به دنبال مسأله محور کردن دانشگاه ها است


نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری یک شخصیت علمی بین المللی است و به دنبال مسأله محور کردن دانشگاه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و بانه در هم شخصی که برای وزارت علوم معرفی شد و امروز هم در مجلس حضور دارد بزرگترین سابقه اش ریاست شورای شهر مرکز استان بود و این نشان می دهد که می توان با پیدا کردن چنین نخبگانی زمینه پیشرفت آنها و کشور را فراهم کنیم.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس در پاسخ به مخالفان وزیر پیشنهادی علوم تصریح کرد: چه مدیری را برای وزارت علوم می خواهیم؟ غیر از این است که وزیر علوم باید استاد تمام، بسیجی و دارای تجربه و تخصص باشد؟ رحیمی ادامه داد: هم اکنون در حال انتخاب وزرایی هستیم که باید در تراز انقلاب اسلامی باشند؛ دکتر زلفی گل نوجوانی اش را از جبهه ها آغاز کرده و به افتخار جانبازی نائل شده است.

وی افزود: زلفی گل علیرغم همه پیشنهادات از طرف دانشگاه های بزرگ جهان، ماندن در کشور و کار کردن در کنار جوانان را ترجیح داده است و ایفای نقش یک شخصیت علمی بین المللی مهمترین امتیاز وی است و باید برای انتخاب وی به رییس جمهور محترم مرحبا گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلفی گل یک شخصیت علمی بین المللی بوده و به دنبال مسأله محور کردن دانشگاه ها است

زلفی گل یک شخصیت علمی بین المللی بوده و به دنبال مسأله محور کردن دانشگاه ها است