مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 06:422021-08-24دانش

کرونای لامبدا 200 برابر سرایت پذیری بیشتری دارد


عضو هیئت علمی انستیتو پاستور با رد شایعات مطرح شده در مورد ورود کرونای لامبدا از مهرماه به کشور گفت: کرونای لاندا 200 برابر سرایت پذیری بیشتری دارد و در دنیا به سرعت در حال پخش شدن است اما بیان زمان برای ورود این ویروس به ایران شایعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکنا، احمدرضا بهره مند، از متخصصان تراز اول ژنتیک و میکروب شناسی بالینی است که تحصیلات خود را از مقطع دیپلم به بعد در آمریکا و دانمارک گذراند و مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه تگزاس آستین آمریکا اخذ کرد و در مقطع کارشناسی ارشد در رشته بیوشیمی و میکروب شناسی بالینی از دانشگاه تنسی آمریکا فارغ التحصیل شد و در رشته طب در دانشگاه کپنهاگ به مدت 3 سال تحصیل کرد و براساس علاقه ای که به ژنتیک میکروب های عفونی داشت، دکترای خود را از دانمارک در رشته میکروب شناسی بالینی اخذ کرد.

سپس برای گرفتن مدرک فوق دکترا به مدت 2 سال به مرکز کنترل بیماری های آمریکا رفت و مجوز کسب وکار در آزمایشگاه های آمریکا را اخذ کرد و یک سال نیز استادیار دانشگاه موری بود.

سپس به ایران بازگشت و به مدت 27 سال در مرکز تحقیقات ریوی انستیتو پاستور ایران مشغول به فعالیت شد و برخلاف میل شخصی اش بازنشسته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای لامبدا 200 برابر سرایت پذیری بیشتری دارد

کرونای لامبدا 200 برابر سرایت پذیری بیشتری دارد