مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 06:052021-08-24بين الملل

آغاز به کار رسمی سفیر قطر در مصر


وزیر خارجه مصر استوارنامه اولین سفیر قطر در این کشور پس از بحران منطقه خلیج فارس را که از تابستان 2017 آغاز شده و ابتدای سال جاری میلادی به پایان رسید، - وزیر خارجه مصر استوارنامه اولین سفیر قطر در این کشور پس از بحران منطقه خلیج فارس را که از تابستان 2017 آغاز شده و ابتدای سال جاری میلادی به پایان رسید، دریافت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، سامح شکری، وزیر خارجه مصر یک رونوشت از استوارنامه سالم مبارک آل شافی، سفیر فوق العاده و تام الاختیار قطر در مصر را دریافت کردو به این ترتیب وی رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

طبق گزارش قنا، شکری برای سفیر جدید قطر موفقیت در مسؤولیت هایش و برای روابط دوجانبه دوحه-قاهره توسعه و شکوفایی بیشتر را آرزو کرد.

وزارت خارجه مصر هنوز بیانیه ای در این خصوص منتشر نکرده است.

آل شافی 18 اوت جاری از دوحه به قاهره رفت تا استوارنامه خود را تحویل مقامات مصری دهد.

مصر 23 ژوئن گذشته، مصر تصمیم گرفت، عمرو الشربینی را به عنوان سفیر فوق العاده در قطر منصوب کند و حدود یک ماه بعد دوحه نیز سالم بن مبارک بن شافی را به عنوان سفیر فوق العاده در قاهره تعیین کند.

سفیر فوق العاده از اختیارات حقوقی گسترده ای برخوردار است که شامل امضای توافق هایی از طرف دولت یا سازمانی به نمایندگی آن است که سفیر عادی حق آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار رسمی سفیر قطر در مصر

آغاز به کار رسمی سفیر قطر در مصر