مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 06:052021-08-24اقتصادي

راه اندازی سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ از نان شب واجب تر است


مدیرعامل آبفای استان اصفهان، راه اندازی سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ را از نان شب واجب تر دانست و گفت: تأمین آب شرب جمعیتی بیش از چهار میلیون نفر از طریق یک تصفیه خانه آب و یک سامانه آبرسانی از نظر پدافندی کار بسیار خطرناکی است.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل آبفای استان اصفهان، راه اندازی سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ را از نان شب واجب تر دانست و گفت: تأمین آب شرب جمعیتی بیش از چهار میلیون نفر از طریق یک تصفیه خانه آب و یک سامانه آبرسانی از نظر پدافندی کار بسیار خطرناکی است.

هاشم امینی در مجمع عمومی صاحبان سهام آبفای استان اصفهان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار و گزارش فعالیت های شرکت در سال منتهی به 30 اسفند 1399 قرائت و مورد تایید قرار گرفت، با اشاره به کاهش بارندگی ها و استمرار خشکسالی به عنوان چالش اصلی این شرکت در تأمین آب پایدار مشترکین، اظهار کرد: تکمیل و راه ­اندازی سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ از نان شب برای استان پهناور اصفهان واجب تر است.

وی افزود: تأمین آب شرب جمعیتی بیش از چهار میلیون نفر از طریق یک تصفیه خانه آب و یک سامانه آبرسانی از نظر پدافندی کار بسیار خطرناکی است و هر چه سریع تر باید سامانه دوم در مدار بهره برداری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ از نان شب واجب تر است

راه اندازی سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ از نان شب واجب تر است