مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 02:552021-08-23سياسي

وضعیت اعزام زائران به عتبات و اربعین بررسی شد


در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، وضعیت اعزام زائران به عتبات عالیات و اربعین بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست شورای برنامه ریزی حسینی گزارشی ارائه کرد.

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت بر پیگیری و مذاکرات صورت گرفته با طرف های عراقی و مسئولان ایرانی با هدف ازسرگیری اعزام محدود کاروان های زیارتی به عتبات اشاره کرد.

رییس سازمان حج و زیارت نیز در این جلسه از آخرین مشورت ها و رایزنی ها درخصوص اعزام زائران به عتبات عالیات خبر داد و گفت: باتوجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی هماهنگی و هم افزایی با مسئولان ایرانی و عراقی در این زمینه بسیار ضروری است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارائه شده بر هماهنگی و پیگیری مسئولان در خصوص تسریع برنامه ریزی و پیگیری سفر زیارتی به عتبات عالیات و اربعین حسینی تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نواب، همچنین در ابتدای این جلسه به ایام سوگواری و عزاداری  شهادت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش و همچنین شهادت حضرت سجاد(ع) اشاره، ضمن تسلیت این مناسبت بر پیروی از راه سیدالشهدا(ع) تاکید کرد.

وی همچنین هفته دولت و یاد شهادت شهیدان باهنر و رجایی را گرامی داشت و موفقیت نظام و انقلاب اسلامی را نتیجه فداکاری همه اولیاء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اعزام زائران به عتبات و اربعین بررسی شد

وضعیت اعزام زائران به عتبات و اربعین بررسی شد