مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 21:502021-08-23اقتصادي

صندوق پژوهش و فناوری خوزستان چه خدماتی ارائه می دهد؟


رییس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: تاکنون حدود 700 میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق پژوهش و فناوری خوزستان به شرکت های دانش بنیان فعال مستقر در پارک علم و فناوری استان اختصاص داده شده است.

- ایسنا/خوزستان رییس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: تاکنون حدود 700 میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق پژوهش و فناوری خوزستان به شرکت های دانش بنیان فعال مستقر در پارک علم و فناوری استان اختصاص داده شده است.

ایرج کاظمی نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان خوزستان مهر ماه سال گذشته با سرمایه 30 میلیارد ریال به ثبت رسید و در دی ماه مجوز فعالیت آن صادر شد.

49 درصد سهام این صندوق را بخش دولتی و 51 درصد مابقی را بخش خصوصی تشکیل می دهد؛ بخش دولتی شامل پارک علم و فناوری خوزستان، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و بخش خصوصی نیز شامل شرکت فناور اندیشه گستر کامیار، مؤسسه آموزش عالی غیر دولتی غیر انتفاعی کارون و شرکت نوآوران زیست بنیان آویسا است.

وی با اشاره به اهداف راه اندازی این صندوق، ادامه داد: از اهداف راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری استان می توان به ارائه خدمات مالی و تسهیلاتی به اشخاص حقیقی و حقوقی به صورت یارانه، تسهیلات کوتاه و بلند مدت، پرداخت تمام یا بخشی از سود تسهیلات و جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق پژوهش و فناوری خوزستان چه خدماتی ارائه می دهد؟

صندوق پژوهش و فناوری خوزستان چه خدماتی ارائه می دهد؟