مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 13:352021-08-23سياسي

روایت هایی کمتر شنیده شده درباره شهید لاجوردی


شهید سید اسدالله لاجوردی را همه به عنوان «آقای دادستان» می شناسند؛ کسی که علاوه بر نقش آفرینی در خثی سازی آشوب های منافقین همواره به رفق و مدارا با زندانی ها رفتار می کرد تا جایی که سبک نوینی از «زندانبانی اسلامی» را به منصه ظهور رساند.

- شهید سید اسدالله لاجوردی را همه به عنوان آقای دادستان می شناسند؛ کسی که علاوه بر نقش آفرینی در خثی سازی آشوب های منافقین همواره به رفق و مدارا با زندانی ها رفتار می کرد تا جایی که سبک نوینی از زندانبانی اسلامی را به منصه ظهور رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی در ادامه نوشت: سید اسدالله جولایی معاون وقت دادستانی از جمله افرادی است که سالیان متمادی در کنار شهید لاجوردی فعالیت کرده و از این رهگذر خاطرات ناب و ناگفته ای برای ارائه به نسل امروز دارد.

در روزگاری که انواع تحریفات ناروا علیه شخصیت شهید لاجوردی به کار می رود، خاطرات جولایی می تواند خط بطلانی بر این تحریفات تاریخی باشد.

سید اسدالله جولایی در خاطرات خود که در گنجینه تاریخ شفاهی مرکز اسناد انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شده، منش و روش شهید لاجوردی را روایت کرده است که بخشی از آن ها در ادامه از نظر می گذرد.

دادستانی که حقوق نمی گرفت جولایی با اشاره به اولین سال های پیروزی انقلاب و حقوق کارکنان زندان می گوید: شهید قدوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت هایی کمتر شنیده شده درباره شهید لاجوردی

روایت هایی کمتر شنیده شده درباره شهید لاجوردی