مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 10:202021-08-23اجتماعي

حضور اجتماعی عفیفانه نمادی از مدنیت برای حفظ سلامت روانی افراد


تبرج و پوشش های نامتعارف و نادرست تمرکز افراد جامعه را از مسیر اصلی و درست خارج و سلامت اجتماعی افراد جامعه و اهداف آنان را منحرف می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا باید ماسک بزنیم، بین آدم ها، آدم های بیمار هستند، ناقل هستند و آدم های سالم هم هستند، ما چگونه می توانیم بفهمیم چه کسی ناقل است یا نیست؟ پس احتیاط کرده و از ماسک استفاده می کنیم، آیا ماسک محدودیت هست یا نیست؟ ولی با این وجود، افراد این را پذیرفته اند که به خاطر حفظ سلامتی خودشان و حفظ سلامتی اجتماع از ماسک استفاده کنند.

این به نوعی مدنیت است.

مشاور خانواده خاطر نشان کرد: در محیط آموزشی از دبستان ها گرفته تا محیط های دانشگاهی، اگر بستری فراهم کنیم که روح و روان مان به بازیگوشی نیفتد و متمرکز باشد نتیجه بهتری را خواهیم گرفت یا اینکه آن قدر زرق و برق پیرامون افراد باشد که نتوانند تمرکز لازم را داشته باشند؟ از آنجایی که ورودی ذهن، چشم و گوش است، چشم و گوش ما باید چه صحنه هایی را ببیند تا بتواند بر آن مطلب کاملاً متمرکز باشد؟ به عبارتی در اصطلاح قرآن، یک چیزی به نام غَره شدن؛ ما وقتی صحبت از غره شدن می کنیم، خیلی ها کلمه ی غرور برایشان تداعی می شود یا ایها الانسان ما غرک بربک الکریم ولی نکته خیلی جالب اینکه زمانی که حضرت آدم و حضرت حوا با آن به اصطلاح وسوسه ی شیطان شروع می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور اجتماعی عفیفانه نمادی از مدنیت برای حفظ سلامت روانی افراد

حضور اجتماعی عفیفانه نمادی از مدنیت برای حفظ سلامت روانی افراد