مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 09:552021-08-23سياسي

شهردار کیلان انتخاب شد


رییس شورای اسلامی شهر کیلان از انتخاب «جعفر پرچ» به عنوان شهردار این شهر خبر داد و گفت: درباره انتخاب شهردار، تحقیقات گسترده ای در خصوص 9 گزینه بومی و غیربومی انجام شد.

- پیمان آقاجان احمدی، رییس شورای اسلامی شهر کیلان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شورای اسلامی شهر کیلان با استناد به تبصره یک ذیل بند یک ماده 80 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب یکم خردادماه سال 1375 با اصلاحات و الحاقات بعدی، نسبت به انتخاب شهردار کیلان اقدام کرد.

وی افزود: بر این اساس، جعفر پرچ با اتفاق آرا به عنوان شهردار کیلان انتخاب و صورت جلسه آن جهت تأییدیه نهایی و صدور حکم به مسئولان مربوطه ارسال شد.

رییس شورای اسلامی شهر کیلان گفت: پرچ دارای مدرک تحصیلی دکتری شهرسازی است و 25 سال سابقه وزارت کشوری دارد؛ او که پیش از این هشت سال متوالی سکانداری شهرداری فیروزکوه را بر عهده داشته، سوابق درخشانی از خود در شهرهایی که مسئولیت شهرداری بر عهده اش بوده، به جای گذاشته است.

آقاجان احمدی تصریح کرد: ششمین دوره شورای اسلامی شهر کیلان جداگانه با کاندیداهای سکانداری شهرداری برگزار گردید.

آقاجان احمدی ادامه داد: در مسیر تحقیقات اعضای شورای اسلامی شهر کیلان، از تعداد 9 گزینه انتخاب شهردار کیلان به مرور کاسته و گزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار کیلان انتخاب شد

شهردار کیلان انتخاب شد