مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 09:552021-08-23سياسي

دانشجویان خارجی دافوس ارتش فارغ التحصیل شدند


مراسم دانش آموختگی دانشجویان میهمان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور وابسته نظامی پاکستان، صبح امروز در سالن شهید فلاحی این دانشگاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ حسین ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در این مراسم، ضمن ابراز خوشحالی از حضور دانشجویان کشورهای دوست و هم پیمان در ایران و تحصیل در دانشگاه فرماندهی وستاد گفت: ما با کشور دوست و هم پیمان پاکستان دارای عُلقه های دینی و فرهنگی هستیم و این موضوع موجب شده است که مردم کشور پاکستان همواره مورد احترام ما باشند.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد با اشاره به تعامل خوب این دانشگاه با دانشجویان کشورهای دوست و هم پیمان از جمله کشور پاکستان ادامه داد: کشور دوست و هم پیمان پاکستان در زمان اوج شیوع ویروس کرونا در سال گذشته اقدام به اعزام دانشجو به دافوس کرد که این نشان از روابط دوستانه و محکم بین کشور ما و پاکستان دارد، بنابراین اهمیت دارد که در حوزه های مختلف نسبت به تعمیق این روابط توجه ویژه شود تا هیچ دشمنی جرأت نکند نظر سویی به این منطقه داشته باشد.

در ادامه مراسم دانشجویان مهمان نیز ضمن تشکر از فرماندهی و اساتید دافوس ارتش و ابراز خرسندی از حضور در ایران و تحصیل در دانشگاه فرماندهی و ستاد، ایران را خانه دوم خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان خارجی دافوس ارتش فارغ التحصیل شدند

دانشجویان خارجی دافوس ارتش فارغ التحصیل شدند