مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 09:252021-08-23بين الملل

خوی وحشیگری رژیم سفاک صهیونیستی بر همه جهانیان نمایان شده است


فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی سازی قدس شریف مجلس در بیانیه ای تاکید کرد: امروز بیش از گذشته خوی وحشیگری این رژیم سفاک بر همه امت اسلامی و جهانیان نمایان گشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه پارلمانی خبرگزاری فارس، اعضای فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی سازی در بیانیه ای تاکید کرد: سالروز آتش زدن مسجدالاقصی همزمان با حمله تروریستی ـ صهیونیستی علیه فلسطینیان در قدس و سقوط برخی رژیم های عربی در باتلاق عادی سازی با رژیم اشغالگر صهیونیستی صورت می گیرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز در پنجاه دومین سالگرد آتش زدن مسجد الاقصی هستیم که این جنایت توسط دنیس مایکل روهان صهیونیست جنایتکار  شعله ور شد و این آتش هنوز هم بر سر همه امت اسلامی و به ویژه ملت فلسطین سایه افکنده است.

فراکسیون حمایت از محور مقاومت وآزاد سازی قدس شریف ضمن تاکید بر هویت اسلامی سرزمین فلسطین و محکومیت اشغال آن از سوی صهیونیست ها تاکید دارد که فلسطین سرزمین اسلامی است و حرم شریف قدس و مسجدالاقصی قبله نخست مسلمانان و محل عروج پیامبر نیز متعلق به جهان اسلام است و صیانت از آن بر پایه آیه شریفه قرآن کریم ولن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا بر عهده همه جهان اسلام از زن و مرد و پیر و جوان و خصوصا دولت های اسلامی است و این تکلیف هرگز ساقط شدنی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوی وحشیگری رژیم سفاک صهیونیستی بر همه جهانیان نمایان شده است

خوی وحشیگری رژیم سفاک صهیونیستی بر همه جهانیان نمایان شده است