مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 08:402021-08-23سياسي

تشکیل 1800 تشکل مردمی احیاگر امر به معروف در نیمه اول سال


حجت الاسلام خان محمدی از برگزاری دوره ملی آموزش امر به معروف در سطح کشور خبرداد و گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از این دوره آموزشی صورت گرفته و تاکنون هزار و 840 نفر ثبت نام داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه فرمودند ایجاد نظام اسلامی و حفظ آن بالاترین معروف ها است، گفت: کسی که در راستای تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران گام بردارد، مرتکب منکر شده است.

وی از تشکیل فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: این امر برای نخستین بار اتفاق افتاده و می توان تشکیل این فراکسیون را به فال نیک گرفت چرا که اقدامات و برنامه های خوبی در این حوزه در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است و صورت خواهد گرفت.

خان محمدی احقاق حقوق عامه را از وظایف دستگاه قضا بر شمرد و گفت: از جمله مصادیق احقاق حقوق عامه، اجرای امر به معروف و نهی از منکر است.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر تعامل خوبی با قوه قضاییه دارد و حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای به این امر اهتمام ویژه دارد.

روش امر به معروف در قانون و دین مشخص شده و احیای این فریضه الهی باید در مسیر دینی و قانونی خود دنبال شود.

راه اندازی 110 هزار تشکل مردمی امر به معروف در سال جاری سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر اضافه کرد: قوه قضاییه در بحث حمایت و مباحث حقوقی پیشنهادهایی در خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 1800 تشکل مردمی احیاگر امر به معروف در نیمه اول سال

تشکیل 1800 تشکل مردمی احیاگر امر به معروف در نیمه اول سال