مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 08:102021-08-23اقتصادي

افزایش 32 درصدی نرخ سرویس مدارس در شورای شهر


اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم با تصویب افزایش 32 درصدی نرخ پایه سرویس حمل و نقل مدارس در سال جاری نسبت به سال گذشته موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در این نشست که امروز در سالن جلسات این شورا در ساختمان شهید باکری برگزار شد، معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از راه اندازی قریب الوقوع مرکز تجمیعی واکسیناسیون برای واکسینه کردن کارکنان شهرداری خبر داد.

محسن رنجبر افزود: این مرکز با دو ایستگه تزریق از روز چهارشنبه هفته جاری در محل ورزشگاه یادگار امام، آماده واکسیناسیون کارکنان شهرداری و دیگر اقشار مختلف مردم است.

همچنین شهردار قم نیز در این نشست، دانشگاه علوم پزشکی استان را فرمانده مبارزه با کرونا در قم خواند و گفت: وظیفه همه مسؤولان شهر و استان است که فرماندهی را در عملیات مبارزه با کرونا یاری کنند.

سید مرتضی سقاییان نژاد در ادامه تصریح کرد: در این مسیر، هرگونه کوتاهی باید تذکر داده شده و گوشزد شود، چراکه همه موظف به تبعیت از  فرماندهی عملیات مبارزه با کرونا بوده، هستند و خواهند بود.

در این نشست، سیدمحمدحسین دهناد عضو جدید شورای اسلامی شهر مقدس قم نیز در سخنانی، اطلاع رسانی محیطی را برای مبارزه با ویروس کرونا کافی ندانست و گفت: یکی از تلاش های مدیریت شهری در این مسیر باید بر موضوع غیرحضوری کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 32 درصدی نرخ سرویس مدارس در شورای شهر

افزایش 32 درصدی نرخ سرویس مدارس در شورای شهر