مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 06:052021-08-23سياسي

رشد جمعیت و تربیت نسل حسینی لازمه تعالی جامعه اسلامی است


این کارشناس مذهبی رشد جمعیت در تربیت نسل حسینی را لازمه تعالی جامعه اسلامی دانست و گفت: فتنه فرهنگی علیه جایگاه خانواده از بزرگترین حملات علیه کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست زنده کارشناسی تخصصی جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی، اندیشکده فضای مجازی مرکز مطالعات راهبردی ژرفا (ویژه تبیین شعار نسل حسینی) و همکاری رسانه های رسمی کشور با حضور حجت الاسلام سیّدمحسن علم الهدی و موضوع نقطه اشتراک دشمنان اهل بیت (ع) با قاتلان امام حسین (ع) در مرکز ژرفا برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام علم الهدی عنوان کرد: نگاهی گذرا به مخالفان با دعوت رسول اکرم حاکی از این نکته است که بزرگان قریش و اشراف بیش ترین مخالفت را نسبت به ایشان داشتند، در حالی که اطراف دشمنان ائمه افراد زیادی جمع شده بودند، انسان های وارسته کمتری در کنار ائمه حضور داشتند، نکته اشتراک همه آنها حب بیش از اندازه به امورات دنیا بود.

منش و دستورات اسلام مبنی بر برابری انسان ها فارغ از توجه به ثروت و جایگاه آنها، سبب شده بود تا طبقه فرو دست، غلامان و کنیزان بیشترین توجه را نسبت به دین اسلام داشته باشد، در حالی که طبقه اشراف مخالف این رویه بودند به همین جهت مقابل حضرت نیز ایستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد جمعیت و تربیت نسل حسینی لازمه تعالی جامعه اسلامی است

رشد جمعیت و تربیت نسل حسینی لازمه تعالی جامعه اسلامی است