مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 03:552021-08-23اقتصادي

نصب 14 فقره انشعاب مولدهای خورشیدی در دهگلان


مدیریت توزیع برق شهرستان دهگلان گفت: از ابتدای امسال تا کنون 14 فقره انشعاب مولدهای خورشیدی در سطح شهرستان دهگلان نصب شده است.

- کیومرث آقا محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: بهره گیری از سامانه های خورشیدی به یک ضرورت اجتناب ناپذیر در زندگی امروز تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: با اطلاع رسانی های صورت گرفته، مردم برای بهره گیری از این نوع انرژی ها رغبت بیشتری پیداکرده اند و به نظرمی رسد که در آینده سهم استفاده از سامانه های خورشیدی روند فزاینده ای پیدا کند.

وی در موردنحوه نصب سامانه های خورشیدی توسط مشترکان برق گفت: شرط اول برای نصب سامانه های خورشیدی دارا بودن انشعاب برق است و مشترکان به اندازه ظرفیت انشعاب و ظرفیت آمپر کنتور واحدهای مسکونی شان می توانند نسبت به نصب سامانه خورشیدی در منازلشان اقدام کنند.

وی اذعان داشت: با توجه به کمبودهای تولید برق درروزهای اخیر در سطح کشور برای کاهش توان تولید برق در نیروگاه ها و اعمال خاموشی های برنامه ریزی شده، ایجاد و احداث مولدهای خورشیدی طرفداران زیادی پیدا کرده است که خوشبختانه با مساعدت های لازم از طرف ارگان های مختلف از جمله بهزیستی و کمیته امداد در تیرماه سال جاری در این شهرستان تعداد 14 مولد خورشیدی 5 کیلووات احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 14 فقره انشعاب مولدهای خورشیدی در دهگلان

نصب 14 فقره انشعاب مولدهای خورشیدی در دهگلان