مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 19:102021-08-22پزشكي

فوتی های کرونایی در بردسکن به 106 نفر رسید


مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: از ابتدای سال جاری 6 هزار نفر مراجعه کننده کرونایی در بیمارستان بردسکن مورد آزمایش قرار گرفتند و تعداد کل فوتی های کرونایی در بردسکن به 106 نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، محمدرضا رضانژاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 44 بستری در حال حاضر در بیمارستان ولی عصر بردسکن بستری هستند که وضعیت 11 نفر آن ها بدحال هستند، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 6 هزار نفر مراجعه کننده کرونایی در بیمارستان بردسکن مورد آزمایش قرار گرفتند و تعداد کل فوتی های کرونایی در بردسکن به 106 نفر رسیده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن با بیان اینکه تمامی سهمیه سرم شهرستان را برای بیماران کرونایی اختصاص داده ایم، افزود: اکنون در صورت مراجعه بیمار غیرکرونایی و نیاز به سرم با کمبود و نبود سرم مواجه هستیم که نیاز است مسؤولان استانی در تأمین سرم مورد نیاز این شهرستان ما را یاری کنند.

وی با تقدیر از فعال خدمت رسانی می کنند، واکسن کرونا زده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن از کمک خیرین بردسکن برای ایجاد دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان بردسکن خبر داد و گفت:  با راه اندازی این بخش که در حال حاضر به صورت آزمایشی راه اندازی شده است تا قسمتی پاسخگوی بیماران در شهرستان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتی های کرونایی در بردسکن به 106 نفر رسید

فوتی های کرونایی در بردسکن به 106 نفر رسید