مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 11:252021-08-22سياسي

دفتر مستقل خدمات الکترونیک قضایی در امیریه مطالبه مردم است


ایجاد دفتر مستقل خدمات الکترونیک قضایی در امیریه خواسته مردم است چرا که اکنون مردم برای رسیدگی به امور قضایی خود با دشواری روبرو هستند.

- ، با بیان اینکه ایجاد دفتر مستقل خدمات الکترونیک قضایی در امیریه خواسته مردم است، تاکید کرد: با توجه به وجود دادگاه عمومی بخش امیریه و مراجعات شهروندان و اهالی بخش در ارائه دادخواست و شکایات و کارهای قضایی به این دادگاه که باید از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی صورت پذیرد، ایجاد و راه اندازی دفتر مستقل از سوی دادگستری کل استان سمنان مورد انتظار است.

وی افزود: یک نفر نیروی انسانی از دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان دامغان در دادگاه عمومی بخش امیرآباد هر روز حضور دارد و پاسخگو مراجعه کنندگان است اما هدف ما این است برای ارائه خدمات بهتر به مردم دفتری جداگانه و مستقل در این شهر ایجاد شود.

امیر احمدی بیان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز در ایجاد و راه اندازی این دفتر آماده همکاری با دادگستری کل استان سمنان است که امیدواریم با عنایت و توجه دادگستری استان سمنان به این خواسته مردم جامه عمل پوشیده شود.

وی در پاسخ به این سوال در خصوص تعیین شهردار امیریه نیز گفت: این امر در دستور کار قرار دارد و در فرصت قانونی با گزینه های که در حال مذاکره هستیم شهردار جدید انتخاب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر مستقل خدمات الکترونیک قضایی در امیریه مطالبه مردم است

دفتر مستقل خدمات الکترونیک قضایی در امیریه مطالبه مردم است