مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-22بين الملل

انفجار دفتر حزب کمونیست در نجف


«در حالی که ما این اقدام جنایتکارانه را محکوم می کنیم، هشدار می دهیم که این امر تنها در نتیجه عدم موفقیت دولت در محافظت از شهروندان به طور کلی و مقرهای حزب ما به طور خاص رخ داده است».

- در بیانیه این حزب آمده است: در حالی که ما این اقدام جنایتکارانه را محکوم می کنیم، هشدار می دهیم که این امر تنها در نتیجه عدم موفقیت دولت در محافظت از شهروندان به طور کلی و مقرهای حزب ما به طور خاص رخ داده است .

حزب کمونیست عراق از انفجار دفتر این حزب در نجف توسط عوامل ناشناس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا به نقل از روسیا الیوم، حزب کمونیست عراق امروز - یکشنبه- اعلام کرد که مقر این حزب در استان نجف توسط عناصر ناشناس مورد حمله انفجاری قرار گرفته است.

این حزب اعلام کرد: ساعت دو بامداد روز یکشنبه عوامل ناشناس دوباره به مقر حزب کمونیست در نجف حمله و به سمت آن کوکتل مولوتف پرتاب کردند تا به خیال واهی خود قدرت آنه ا را تضعیف کرده و آن ها را از انجام وظیفه خود در فداکارای برای وطن و مبارزه با فساد و مفسدان منصرف کنند.

در بیانیه این حزب آمده است: در حالی که ما این اقدام جنایتکارانه را محکوم می کنیم، هشدار می دهیم که این امر تنها در نتیجه عدم موفقیت دولت در محافظت از شهروندان به طور کلی و مقرهای حزب ما به طور خاص رخ داده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار دفتر حزب کمونیست در نجف

انفجار دفتر حزب کمونیست در نجف