مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 08:562021-08-22اقتصادي

محدودیت ترافیکی در دهدشت؛ عامل بازدارنده یا دردسر برای مردم؟


منع تردد در خیابان های اصلی دهدشت اگرچه مرکز شهر را خلوت کرده است اما ترافیک در خیابان های منتهی به میدان مرکزی و به زحمت انداختن و سرگردانی شهروندان را در پی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، منع تردد خودرویی یکی از راهکارهای ستاد مقابله با کرونا در شهرستان است که به عنوان عامل بازدارنده در رفت و آمد و شلوغی خیابان ها معمولا اعمال می شود.

بستن خیابان های منتهی به میدان مرکزی دهدشت اگر چه به زعم مسؤولان تردد را کم کرده است اما در واقع باعث سرگردانی مردم در دیگر خیابان ها و نارضایتی عموم شده است.

  ستاد کرونا در بازدید میدانی از سطح شهر متوجه خواهد شد که انسداد خیابان ها جز به زحمت انداختن مردم و ایجاد ترافیک دستاوردی ندارد.

توقف خودروها پشت نیوجرسی ها  در حالی است که مسافران ادامه مسیر را پیاده طی نموده و باعث تجمع و افزایش خطر انتقال ویروس است قطعا اگر خیابان ها مسدود نباشد سرعت تردد مردم افزایش خواهد یافت و شلوغی و تجمع کمتری به وجود می آید.

  خیابان های ضروری و راه های دسترسی مردم به اماکن مورد نیاز مسدود است این اقدام تنها راه رسیدن به مقصد را طولانی کرده است و سنگینی باری که شهروندان بعد از خرید به دوش می کشند در گرمای شدید مرداد آنها را آزار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ترافیکی در دهدشت؛ عامل بازدارنده یا دردسر برای مردم؟

محدودیت ترافیکی در دهدشت؛ عامل بازدارنده یا دردسر برای مردم؟