مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-22پزشكي

بسیجیان کرمانشاه به کمک مراکز واکسیناسیون می آیند


رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: داوطلبین بسیجی به کمک مراکز واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه می آیند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: داوطلبین بسیجی به کمک مراکز واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه می آیند.

دکتر رضا منصوری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ورود بسیجیان در حوزه واکسیناسیون علیه بیماری کووید 19، اظهار کرد: داوطلبین بسیجی از عصر فردا (اول شهریور) در سه مرکز تجمعی واکسیناسیون شامل مرکز خلیج فارس در چهارراه سیلو، مرکز خدیجه کبری(س) واقع در شهرک الهیه و مرکز خودرویی مستقر در کنار پارک شاهد کرمانشاه در شیفت عصر و در ساعات بین 15 تا 20 مشغول واکسیناسیون مراجعین خواهند شد.

منصوری ادامه داد: در شیفت عصر مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشگاه آزاد نیز از چند روز آینده داوطلبان بسیجی به کمک خواهند آمد.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه سپس با اشاره به برنامه ریزی برای فعال کردن شیفت عصر مرکز واکسیناسیون جنب بیمارستان فارابی در روزهای آتی، گفت: در شهرستانها هم در حال هماهنگی برای استفاده از ظرفیت بسیجیان برای تسریع در واکسیناسیون علیه کرونا هستیم.

منصوری تصریح کرد: در صورت اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی، به هر میزانی که لازم باشد بسیجیان برای کمک به تسریع واکسیناسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان کرمانشاه به کمک مراکز واکسیناسیون می آیند

بسیجیان کرمانشاه به کمک مراکز واکسیناسیون می آیند