مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-22سياسي

دور زدن مصوبات ستاد کرونا، زمینه را برای انتشار ویروس فراهم می کند


مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: دور زدن قوانین و مصوبات ستاد کرونا باعث فراهم شدن زمینه ای برای انتشار ویروس منحوس کرونا است، بنابراین فعالان عرصهٔ رسانه می توانند با پررنگ نمودن حس مسؤولیت پذیری اجتماعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سیدحسین بی نیاز، مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین با تقدیر از همراهی صمیمانهٔ اصحاب رسانهٔ استان در تولید محتوا و انعکاس اخبار و رویدادهای مرتبط با کنند.

این مسؤول اظهار کرد: فضاسازی شهری و استفاده از ظرفیت چهره های سرشناس و تشکل های مردم نهاد در ترغیب شهروندان به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مقابله با کرونا بسیار مؤثر است.

وی عنوان کرد: اخیراً در کشور شاهد بودیم برخی سلبریتی ها با توهین به بعضی از اقشار جامعه، به گمان خود مانع از بی توجهی این اقشار به رعایت پروتکل های بهداشتی می شوند، این گونه رفتارها به جای فرهنگ سازی، بازدارندگی و تقابل بیشتری ایجاد می کند، بنابراین شایسته است با حفظ کرامت انسانی افراد آنان را به پیشگیری و مقابله با کرونا دعوت نمود.

بی نیاز در پایان تأکید شد: حتی اگر یک نفر پیام های هشدارآمیز و آگاهی بخش کمیتهٔ اطلاع رسانی، تشکل های فعال مردم نهاد و اصحاب رسانه را دریافت کرده و به آن ها عمل کند، باید به فعالیت خود در مبارزه با کرونا امیدوارانه ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور زدن مصوبات ستاد کرونا، زمینه را برای انتشار ویروس فراهم می کند

دور زدن مصوبات ستاد کرونا، زمینه را برای انتشار ویروس فراهم می کند