مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-22پزشكي

سهل انگاری انتقال دهنده ویروس کرونا در رعایت دستورالعمل بهداشتی معصیت است


به همت مرکز رشد و معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی استان اردبیل، کارگاه  آموزشی کرونا و اخلاق پزشکی به صورت حضوری و مجازی 31 مرداد ماه 1400 برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل به همت مرکز رشد و معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی استان اردبیل، کارگاه  آموزشی "کرونا و اخلاق پزشکی" به صورت حضوری و مجازی 31 مرداد ماه 1400 برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی عضو هیئت علمی دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه انتقال دهنده کرونا در صورت سهل انگاری در رعایت دستورالعمل های بهداشتی معصیت می کند، اضافه کرد: این فرد به خاطر قصور در پیشگیری از شیوع ویروس، باید تمام خسارت وارده فردی را که ویروس به او منتقل شده، جبران کند.

دکتر محمدرضا رجب نژاد گفت: همچنین اگر پرستار و پزشک و به طور کلی کادر درمانی در معالجه بیمار کرونایی کوتاهی کند و با کم کاری خود موجب وارد کردن خسارت جانی و مالی به بیمار شوند باید جبران نماید.

وی احتکار مواد دارویی و بهداشتی مورد نیاز در درمان و پیشگیری از ویروس کرونا را حرام دانست و تصریح کرد: در مواردی که احتکار، جان آحاد جامعه و نفوس مسلمین را در معرض خطر و آسیب جدی قرار می دهد، چه بسا درصورت تلف ناشی از آن، عنوان محاربه و افساد فی الارض از طریق احتکار به خاطر تسبیب در اهلاک جان مسلمانان صدق کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری انتقال دهنده ویروس کرونا در رعایت دستورالعمل بهداشتی معصیت است

سهل انگاری انتقال دهنده ویروس کرونا در رعایت دستورالعمل بهداشتی معصیت است