مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 02:552021-08-21ورزشي

برایم دعا کن، کرونا جانم را می خواهد


کرونا را از هر طرف بنگیری غم انگیز است، درد است و رنج، اندوه و حسرت، یکی در تخت های بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می کند و دیگری داغ بزرگ عزیزش را تا پایان عمر یدک می کشد.

- برایم دعا کن، دردم را بشنو و برای دیگران بخوان، این ویروس چموش، پیر و جوان نمی شناسد، آمده است جان بگیرد تا با جان گرفتن دیگران، نیروی تازه ای گرفته و قوی تر از هر روز به قتلگاه برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بیان این کلمات و جملات به قدری سنگین است که نمی دانم از چه کلمه یا جمله ای در وصف این ویروس استفاده کنم، باورم نمی شود، زنده ام و نفس می کشم، تا دیروز دم و بازدم خود را به راحتی بیرون از وجودم هدایت می کرد، عجب نعمت بزرگی است این دم و باز دم و من چه بی خیال و غافل از این نعمت الهی بودم، وقتی این ویروس به سراغم آمد گویا هر لحظه و ثانیه می مردم و زنده می شدم، گویا هر روز مرا به دار می آویختند و پایین می آوردند و بار دیگر.

زهرا 30 ساله نجات یافته از کرونا است، کسی که 60 درصد از ریه اش درگیر این ویروس شد اما به خواست خدا در برابرش مقاومت کرد و زنده ماند، می گوید: ثانیه و دقایقی که با این ویروس در جدال بودم را هرگز فراموش نمی کند، هرگز افرادی که در کنار تخت من بودند و نفس شان برای همیشه بند آمد را فراموش نمی کنم، با یادآوری تمام آن لحظات بی اختیار گریه می کنم و از خدا می خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برایم دعا کن، کرونا جانم را می خواهد

برایم دعا کن، کرونا جانم را می خواهد