مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 16:452021-08-21حوادث

دستگیری اعضای باند سارقان سیم برق در کاشان


فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از انهدام باند سارقان سیم برق و کشف 51 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، حسین بساطی صبح امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد سرقت کابل و سیم برق در سطح شهر کاشان و حومه، مأموران کلانتری 13 علوی با انجام گشت های محسوس و نامحسوس، مراتب را به صورت ویژه در دستور کار خود قراردادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: مأموران کلانتری 13 حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی مشاهده کردند 3 نفر با در دست داشتن قیچی در حین سرقت و قطع کابل شبکه برق شهری هستند که بلافاصله وارد عمل شده و در یک اقدام پلیسی و ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

وی در ادامه بابیان اینکه دو دستگاه خودرو پژو 206 و پراید که پلاک های آن مخدوش بود نیز توقیف شد گفت: سارقان در بازجویی و تحقیقات فنی پلیس به صراحت به 51 فقره سرقت کابل و سیم برق و فروش اموال مسروقه به یک نفر مال خر اعتراف کردند.

بساطی در پایان با اشاره به دستگیری مال خر و کشف اموال مسروقه زیادی از مخفیگاه سارقان در پایان با تأکید بر توجه و رعایت هشدارها و توصیه های انتظامی توسط مردم خاطرنشان کرد: پلیس برای تأمین امنیت و ارتقا و احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند سارقان سیم برق در کاشان

دستگیری اعضای باند سارقان سیم برق در کاشان