مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 14:102021-08-21سياسي

غافل گیری شبکه خبر: سالگرد 28 مرداد با یرواند آبراهامیان و نه پسر آقای کاشانی


عادت کرده بودیم به مناسبت 28 مرداد با فرزند آیت الله کاشانی صحبت کنند که از به کار گیری واژه «کودتا» هم پرهیز دارد و از کلمه «واقعه» استفاده می کند اما استاد پرآوازه تاریخ میهمان برنامه بود و از کودتا گفت.

- عادت کرده بودیم به مناسبت 28 مرداد با فرزند آیت الله کاشانی صحبت کنند که از به کار گیری واژه کودتا هم پرهیز دارد و از کلمه واقعه استفاده می کند اما استاد پرآوازه تاریخ میهمان برنامه بود و از کودتا گفت.

عصر ایران؛ سروش بامداد- عادت کرده بودیم هر سال به مناسبت سالگرد کودتای 28 مرداد 1332 در تلویزیون و شبکه های مختلف، کسانی را دعوت کنند که چندان سرشناس یا بی طرف یا صاحب نظر نبودند یا نه تنها در دفاع از مصدق چندان محکم نبودند که گاه مصدق ستیز هم بودند و انگار اصراری وجود داشت که روح حسن آیت را در هر برنامه بدمند.

مثلا عادت کرده بودیم به همین مناسبت معمولا با فرزند آیت الله کاشانی به عنوان کارشناس صحبت کنند که حتی از به کار گیری واژه کودتا ابا و پرهیز دارد و از کلمه واقعه استفاده می کند و تقصرها را گردن خود دکتر مصدق می اندازد.

عادت کرده بودیم کارشنا سی بیاید که مصدق را به خاطر اختلاف با کاشانی یا آنچه اعتماد به آمریکا خوانده می شود شماتت کند یا حتی سؤال کننده درصدد القای این نکته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غافل گیری شبکه خبر: سالگرد 28 مرداد با یرواند آبراهامیان و نه پسر آقای کاشانی

غافل گیری شبکه خبر: سالگرد 28 مرداد با یرواند آبراهامیان و نه پسر آقای کاشانی