مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 11:552021-08-21سياسي

وقوع 103 مورد آتش سوزی در مراتع استان سمنان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: در سال گذشته 103 مورد آتش سوزی در مراتع این استان به وقوع پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، جعفر مرادی حقیقی با اشاره به 14 عنوان برنامه محوری در سال جدید، اظهار کرد: با ابلاغ اعتبارات استانی و ملی، برنامه های 14 گانه آغاز شده است و امیدواریم که این پروژه ها با اعتبارات 100 درصدی تا پایان سال تکمیل شود.

وی با بیان اینکه اداره کل منابع طبیعی استان سمنان حول محور بیانات مقام معظم رهبری در زمینه اشتغال و مانع زدایی اقداماتی را آغاز کرده است، تصریح کرد: در زمینه اشتغال، احیای جنگل ها و زراعت چوب و مدیریت بر مراتع را در دستور کار قرار داده ایم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به حوزه پشتیبانی عنوان کرد: بحث حفاظت از منابع طبیعی و جلوگیری از آتش سوزی مدنظر این اداره کل بوده و از دیگر موارد، حفاظت از ذخیرگاه ها خواهد بود.

مرادی حقیقی در خصوص پایگاه های مردمی اطفای حریق در جنگل ها بیان کرد: در مراتع و جنگل های استان سمنان، پایگاه های ثابت اطفای حریق با تجهیزات مناسب مستقر شده است و در کنار این اقدامات پایگاه های مردمی را در اختیار داریم که در قالب تیم های واکنش سریع پایگاه هایی را با تجهیزات من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 103 مورد آتش سوزی در مراتع استان سمنان

وقوع 103 مورد آتش سوزی در مراتع استان سمنان