مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-21اجتماعي

دانشجومعلم های قزوین به کمک دانش آموزان بازمانده از تحصیل آمدند


مسؤول بسیج دانشگاه فرهنگیان استان قزوین گفت: بیش از 200 دانشجومعلم و فرهنگی جهادگر استان قزوین در ایام تعطیلات تابستان در 70 نقطهٔ استان به 3 هزار دانش آموز جامانده از تحصیل خدمات آموزشی رایگان ارائه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، گروه های جهادی دانشجویی در استان قزوین پای کار آمده اند تا به دانش آموزانی که به هر دلیل از تحصیل بازمانده اند یا پایهٔ آن ها ضعیف شده است، خدمات رسانی کرده و آن ها را به سطح دانش آموزان دیگر برسانند.

مهدی بردبار، مسؤول استان قزوین، مدیریت پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان و اداره کل آموزش وپرورش استان منعقد شد تا دانشجومعلم ها و فرهنگیان جهادگر استان بتوانند در ایام تعطیلات تابستان به دانش آموزان بازمانده از تحصیل خدمات رسانی کنند.

وی ادامه داد: پس از انعقاد این تفاهم نامه، ثبت نام جهادگران آغاز شد و تعداد 114 دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان اعم از 61 خانم و 53 آقا در این اردوی جهادی ثبت نام کردند و تعدادی از فرهنگیان استان نیز که به کار جهادی علاقه داشتند در این اردو ثبت نام کردند و تعداد ثبت نام کنندگان در مجموع به 200 نفر رسید.

این مسؤول عنوان کرد: در مرحلهٔ بعدی نیز معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان به مدیران مدارس استان ابلاغ کرد تا دانش آموزان بازمانده از تحصیل یا دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجومعلم های قزوین به کمک دانش آموزان بازمانده از تحصیل آمدند

دانشجومعلم های قزوین به کمک دانش آموزان بازمانده از تحصیل آمدند