مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-21ورزشي

قول می دهم بهتر از پارالمپیک ریو باشم


بانوی قایقران پارالمپیکی کشورمان گفت: قول مدال نمی دهم، اما تلاش می کنم که بهتر از رقابت های پارالمپیک ریو 2016 و مسابقات جهانی مجارستان 2021 باشم.

- ایسنا/کرمانشاه بانوی قایقران پارالمپیکی کشورمان گفت: قول مدال نمی دهم، اما تلاش می کنم که بهتر از رقابت های پارالمپیک ریو 2016 و مسابقات جهانی مجارستان 2021 باشم.

شهلا بهروزی راد در آستانه رقابت های پارالمپیک توکیو در گفت و گو با ایسنا، درخصوص شرایط این روزهایش اظهارکرد: به اوج آمادگی خود رسیده ام و از نظر روحی و جسمی در شرایط ایده آلی قرار دارم.

بانوی ملی پوش قایقرانی معلولین ایران با اشاره به زمان اعزامش به مسابقات پارالمپیک توکیو، گفت: روز چهارشنبه از تهران به سمت توکیو پرواز خواهیم کرد و روز یازدهم شهریور مسابقات مقدماتی و سیزدهم هم مسابقات فینال برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به مردم قول مدال نمی دهم، اما همه تلاشم را بکار می گیرم که بهتر از پارالمپیک 2016 ریو و جهانی 2021 مجارستان باشم.

بهروزی راد با بیان اینکه تنها به هدفش که کسب بهترین نتیجه از رقابت های توکیو است فکر می کند، گفت: از نظر تجهیزات هیچ مشکلی ندارم و با جدیدترین ورژن قایق این رشته که سال گذشته پس از مدت ها آن را تحویل گرفتم، تمریناتم را به خوبی ادامه می دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول می دهم بهتر از پارالمپیک ریو باشم

قول می دهم بهتر از پارالمپیک ریو باشم